مشاهده
4755 +

آموزش حروف انگلیسی لگو از اسباب بازی‌های محبوب بچه ها هست.ما کلی آموزش های مختلف با لگو تا به امروز در شید شاد برای شما عزیزان داشته‌ایم که می‌توان به آموزش مفاهیم ریاضی، آموزش اعداد، آموزش حروف الفبا، آموزش رنگها، آموزش الگویابی، بازی حافظه، پازل، خمیر بازی،  بازی ساختنی مهندسی، کاردستی دستبند و بازیهای گروهی با لگو اشاره کرد.ایده آموزش حروف انگلیسی بسیار جالب و سرگرم کننده هست.2 مدل فلش کارت برای آموزش حروف انگلیسی بزرگ و کوچک در انتهای مطلب قرار داده‌ایم که فقط کافی هست آنها را دانلود کنید و پرینت بگیرید.جعبه لگوهای کودک‌تان را برداشته و مشغول شوید. چه نیاز هست: روش آموزش حروف انگلیسی با کارت های لگو:   شما می‌توانید فلش کارتهای حروف الفبای انگلیسی را در انتهای مطلب ...

آموزش حروف انگلیسی

لگو از اسباب بازی‌های محبوب بچه ها هست.ما کلی آموزش های مختلف با لگو تا به امروز در شید شاد برای شما عزیزان داشته‌ایم که می‌توان به آموزش مفاهیم ریاضی، آموزش اعداد، آموزش حروف الفبا، آموزش رنگها، آموزش الگویابی، بازی حافظه، پازل، خمیر بازی،  بازی ساختنی مهندسی، کاردستی دستبند و بازیهای گروهی با لگو اشاره کرد.ایده آموزش حروف انگلیسی بسیار جالب و سرگرم کننده هست.2 مدل فلش کارت برای آموزش حروف انگلیسی بزرگ و کوچک در انتهای مطلب قرار داده‌ایم که فقط کافی هست آنها را دانلود کنید و پرینت بگیرید.جعبه لگوهای کودک‌تان را برداشته و مشغول شوید.

چه نیاز هست:

  • لگوهای بازی
  • پرینت فلش کارت لگوها(در انتهای مطلب دانلود کنید)

روش آموزش حروف انگلیسی با کارت های لگو:

 

آموزش انگلیسی

  • شما می‌توانید فلش کارتهای حروف الفبای انگلیسی را در انتهای مطلب دانلود کنید و پرینت بگیرید.برای هر حرف یک کارت هست، برای استفاده طولانی تر آنها را لمینت کرده و بصورت دفترچه در آورید.خواهید دید که کودک شما از تماشای این کارتهای رنگی سیر نمی‌شود، خصوصا اگر در ادامه خودش هم در ساخت آنها کمک کند.
  • همینطور که هر حرف را از روی کارتها با صدای بلند برای کودک‌تان می خوانید به همراه هم شکل آنها را با لگو بسازید. آموزش به همراه حواس پنج گانه بهترین روش هست تا برای همیشه کودک شما مفاهیم را بخاطر بسپارد.او باید ببیند، بشنود، تکرار کند و لمس کند.
  • اگر دوست داشتید ابتدا حروف بزرگ انگلیسی را کار کنید، وقتی کودکتان تسلط پیدا کرد، سراغ حروف کوچک الفبای انگلیسی بروید.

آموزش انگلیسی

  • نوبتی حروف انگلیسی را با لگو بسازید.ابتدا شما درست کنید، اجازه بدهید حدس بزند که شما کدام حرف را می‌سازید و بعد او تلاش کند تا از روی الگوی کارت‌ها هر حرف را بسازد.یک بازی آموزشی و همینطور یک چالش فکری هست.قدرت تصمیم گیری برای چیدن لگوها بر روی هم نیاز به تمرکز و پیروی از دستور راهنمای الگو دارد .مهارت قدرت استدلال و تفکر را در کودک شما تقویت می‌کند.
دانلود کارت های حروف بزرگ انگلیسی لگو دانلود کارت های حروف کوچک انگلیسی لگو
0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi