مشاهده
7547 +

توپ حروف الفبا یک بازی جالب برای تمرین حروف انگلیسی و حتی حروف الفبای فارسی بهمراه صدای حروف هست.و حتما بعنوان بازیهای محبوب کودک شما خواهد بود.اگر تا بحال آموزش با فلش کارت حروف الفبای انگلیسی و فارسی داشته‌اید و گاهی کودک شما ابراز بی‌میلی برای یادگیری کرده بازی توپ حروف الفبا را امتحان کنید.بازی با توپ و بازی‌های میدانی از بازیهای محبوب کودکان هست.زیرا جنب و جوش و تحرک کمک می‌کنه تا آموزش شما همراه با شادی و هیجان برای کودک‌تان باشد. در مورد مهارت حرکتی درشت قبلا در شید شاد صحبت کردیم پس برای به تحرک واداشتن بچه ها دست بکار شوید. یک ایده برای بازی‌های گروهی کودکان در مهد کودک یا حتی میهمانی‌ها برای سرگرم کردن بچه ها هست. چه نیاز هست: روش بازی توپ حروف الفبا : آماده کردن توپ بازی خ...

توپ حروف الفبا یک بازی جالب برای تمرین حروف انگلیسی و حتی حروف الفبای فارسی بهمراه صدای حروف هست.و حتما بعنوان بازیهای محبوب کودک شما خواهد بود.اگر تا بحال آموزش با فلش کارت حروف الفبای انگلیسی و فارسی داشته‌اید و گاهی کودک شما ابراز بی‌میلی برای یادگیری کرده بازی توپ حروف الفبا را امتحان کنید.بازی با توپ و بازی‌های میدانی از بازیهای محبوب کودکان هست.زیرا جنب و جوش و تحرک کمک می‌کنه تا آموزش شما همراه با شادی و هیجان برای کودک‌تان باشد.

در مورد مهارت حرکتی درشت قبلا در شید شاد صحبت کردیم پس برای به تحرک واداشتن بچه ها دست بکار شوید. یک ایده برای بازی‌های گروهی کودکان در مهد کودک یا حتی میهمانی‌ها برای سرگرم کردن بچه ها هست.

چه نیاز هست:

  • توپ بادی استخر
  • ماژیک


روش بازی توپ حروف الفبا :

حروف الفبا

  • آماده کردن توپ بازی خیلی ساده هست.پراکنده حروف الفبایی که قصد آموزش آنها را دارید بر روی توپ بنویسید.حروف الفبا
  • از کودک‌تان بخواهید توپ را به بالا پرت کند و وقتی خواست توپ را بگیرد نام حرفی که با انگشت شصتش بر خورد کرد را نام ببرد.اگر نام حرف را نمی‌دانست، ابتدا شما آنرا نام ببرید و از او بخواهید بعد از شما تکرار کند.
  • برای بچه های بزرگتر بجای حروف الفبا از لغات استفاده کنید.

آنقدر کودک شما سرگرم بازی و بپر بپر می‌شود که فراموش می‌کند، در حال آموزش حروف الفبا است.


نمونه های بیشتری برای آموزش  حروف الفبا ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi