مشاهده
16254 +

آموزشی درسی یک بازی آموزشی درسی سرگرم کننده برای آموزش حروف الفبا با ساده‌ترین و در دسترس ترین وسایل برای شما دوستان شید شادی عزیز داریم. بازی شکار لیوان صحیح یک روش سرگرم کننده برای شناسایی حروف الفبا است که به سادگی به آموزش حروف الفبای فارسی، حروف الفبای انگلیسی و همچنین عملیات ریاضی می‌توان، تغییر داد. آماده کردن این بازی خیلی ساده هست.می‌توانید هم بصورت بازی فردی در منزل یا بازی گروهی برای بچه های پیش دبستانی و دبستانی که در حال آموزش حروف الفبا هستند، انجام دهید. چه نیاز هست: روش بازی آموزشی درسی شکار لیوان : تعدادی حرف که قصد آموزش آنرا دارید، انتخاب کنید.اگر ابتدای آموزش حروف هستید، با تعداد کم شروع کنید و کمی که کودک‌تان پیشرفت کرد، حروف بیشتری را داشته باشید.حروف را ر...

آموزشی درسی

یک بازی آموزشی درسی سرگرم کننده برای آموزش حروف الفبا با ساده‌ترین و در دسترس ترین وسایل برای شما دوستان شید شادی عزیز داریم.

بازی شکار لیوان صحیح یک روش سرگرم کننده برای شناسایی حروف الفبا است که به سادگی به آموزش حروف الفبای فارسی، حروف الفبای انگلیسی و همچنین عملیات ریاضی می‌توان، تغییر داد.

آماده کردن این بازی خیلی ساده هست.می‌توانید هم بصورت بازی فردی در منزل یا بازی گروهی برای بچه های پیش دبستانی و دبستانی که در حال آموزش حروف الفبا هستند، انجام دهید.

چه نیاز هست:

  • لیوان
  • برچسب
  • ماژیک
  • یک شیئی ریز برای مخفی کردن زیر لیوان

روش بازی آموزشی درسی شکار لیوان :

  • تعدادی حرف که قصد آموزش آنرا دارید، انتخاب کنید.اگر ابتدای آموزش حروف هستید، با تعداد کم شروع کنید و کمی که کودک‌تان پیشرفت کرد، حروف بیشتری را داشته باشید.حروف را روی برچسب بنویسید و به لیوان بچسبانید.
  • به کودک‌تان نشان دهید که چه شیئی قصد دارید زیر لیوان مخفی کنید.از سکه، دگمه، توپ‌های پوم پوم .. می‌توانید، استفاده کنید.
  • از کودک‌تان بخواهید، چشمانش را ببندد و شی را زیر یکی از لیوانها مخفی کنید.
  • حالا باید چشمانش را باز کند و حدس بزند که زیر کدام لیوان شما مخفی کرده‌اید.حرف لیوان مورد نظر را با صدای بلند صدا بزند.
  • بازی آنقدر ادامه دارد تا بتواند لیوان صحیح که چیزی زیر آن مخفی شده هست را پیدا کند.اگر بازی بصورت گروهی بود هر کسی که زودتر لیوان صحیح را حدس بزند، برنده است.

اینجاست که شما به نشانه موفقیت پرچم را بالا می‌برید چون بدون اینکه کودک شما متوجه شود یک بازی آموزشی درسی را داشته و بهترین فرصت برای تمرین مباحث درسی همراه با بازی و سرگزمی برای بچه‌ها هست.

بازی های بیشتری برای آموزش عملیات ریاضی ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi