مشاهده
9211 +

جشن تولد با تم سیبیل یک روش خاص و به روز برای تبریک تولد به پسر خاص شما هست.تم سیبیل به تم مرد کوچک هم معروف هست.از جشن تولد یکسالی تا تولد 20 سالگی فرقی ندارد، یک تم جالب و با مزه‌ هست. حتی برای جشن روز پدر بعنوان تم مردونه طرفدارانی دارد.تدارک تم تولد سیبیل بسیار ساده و کم درد سر هست، فقط کافی هست شکل سیبیل را در شکلهای مختلف بر روی مقوا یا نمد در آورید و بر روی ظروف غذا، لیوان، کنار میوه، دسر و بشکل ریسه بر روی دیوار بچینید.(دانلود الگوی سیبیل) هدف ما از معرفی نمونه‌های تم تولد تشویق شما برای تدارکات تولد با کاردستی و هنر شما بهمراه کودک‌تان است.سعی کنید کودکتان را در نظر دادن و تهیه وسایل تولد مشارکت  دهید تا احساس اعتماد به نفس در او تقویت کنید و بهترین فرصت هست تا با برنامه‌ریزی و مدی...

جشن تولد با تم سیبیل یک روش خاص و به روز برای تبریک تولد به پسر خاص شما هست.تم سیبیل به تم مرد کوچک هم معروف هست.از جشن تولد یکسالی تا تولد 20 سالگی فرقی ندارد، یک تم جالب و با مزه‌ هست. حتی برای جشن روز پدر بعنوان تم مردونه طرفدارانی دارد.تدارک تم تولد سیبیل بسیار ساده و کم درد سر هست، فقط کافی هست شکل سیبیل را در شکلهای مختلف بر روی مقوا یا نمد در آورید و بر روی ظروف غذا، لیوان، کنار میوه، دسر و بشکل ریسه بر روی دیوار بچینید.(دانلود الگوی سیبیل)

هدف ما از معرفی نمونه‌های تم تولد تشویق شما برای تدارکات تولد با کاردستی و هنر شما بهمراه کودک‌تان است.سعی کنید کودکتان را در نظر دادن و تهیه وسایل تولد مشارکت  دهید تا احساس اعتماد به نفس در او تقویت کنید و بهترین فرصت هست تا با برنامه‌ریزی و مدیریت امور آشنا شود.

تم-تولد

تزیین-میوه

از هر رنگی برای تم تولد سیبیل می‌توانید، استفاده کنید.سفید و قرمز یا آبی و سبز … همه زیبا هست.برای تزیین بادکنک ها شکل سیبیل با ماژیک بر روی بادکنک بگشید.الگوی سیبیل بر روی مقوا برش بزنید و با یک سیخ چوبی آنها را در کنار کاپ کیک و ظروف دسر قرار دهید.

سیبیل

اگر غالب سیبیل دارید، ساندویچ‌های سیبیلی با مزه هستند.

عکس-تولد

همه تولد یک طرف عکس‌های خلاقانه و با مزه یک طرف دیگر هست، پس سعی کنید، در عکس تولد خلاقیت داشته باشید.از همه میهمانها بخواهید، با ماسک سیبیل یک عکس یادگاری داشته باشند.در مطلب ژست عکس تولد نمونه های بیشتری ببینید.

سیبیل-شکلاتی

نظرتان چیه یک نمایش هم با سیبیل های شکلاتی داشته باشید.دستور آماده کردن دسر شکلاتی سیبیل را اینجا ببینید.

تم-تولد-سیبیل

کیک تولد تم سیبیل خیلی خاص نیست و به راحتی خودتان در منزل می‌توانید کیک تم سیبیل آماده کنید.

کیک-سیبیل

هر تولدی با بازی و سرگرمی همراه هست، خصوصا اگر تولد بچه‌ها باشد.یک نمونه بازی برای جشن تولد با تم سیبیل تهیه  عکس بزرگ کودکتان داخل قاب عکس و گذاشتن سیبیل است. الگوی سیبیل بر روی کاغذ در آورید (دانلود الگوی سیبیل) پشت آنرا چسب دوطرفه بزنید.حالا از بچه‌ها بخواهید با چشمان بسته برای عکس سیبیل بزارند.یک بازی شاد و سرگرم کننده تنها برای بچه ها بلکه بزرگترها هم هست.

بازی-تولد

پیشهاد می کنیم دانلود تم تولد سیبیل ، لیبل های تم سیبیل را خریداری و دانلود کنید تا به هیمن سادگی یک تولد کامل و زیبایی داشته باشید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi