مشاهده
11908 +

مفهوم اعداد بازی آموزشی مفهوم اعداد کار ارسالی کارن عباسی امیر آبادی 4 ساله هست. در این مطلب مادر کارن عزیز با نقاشی و کاردستی سعی در آموزش مفهوم اعداد دارند. یکسری شکل سیب با کاغذ رنگی قرمز درست کردند و اعداد بر روی آن نوشته شده است. کارن عزیز باید با شمارش دایره‌های هر مربع بر روی درخت، سیب صحیح را پیدا کرده و سر جاش قرار دهد. یک مرحله از آموزش مفاهیم اولیه ریاضی تشخیص مقدار هست.کارن در این آموزش با چندین بار تکرار در مراحل بعدی دیگه لازم نیست دایره‌ها را بشمارد و در واقع الگوی هر عدد در ذهنش نقش بسته و با دیدن آن الگو می‌تواند مقدار را تشخیص دهد.این همان درک مفهوم اولیه ریاضی بصورت عینی هست.برای آموزش مفاهیم ریاضی برای کودکان پیش دبستانی سعی کنید، مانند این نمونه ارسالی از ابزار و روش‌...

مفهوم اعداد

بازی آموزشی مفهوم اعداد کار ارسالی کارن عباسی امیر آبادی 4 ساله هست.

مفهوم اعداددر این مطلب مادر کارن عزیز با نقاشی و کاردستی سعی در آموزش مفهوم اعداد دارند. یکسری شکل سیب با کاغذ رنگی قرمز درست کردند و اعداد بر روی آن نوشته شده است. کارن عزیز باید با شمارش دایره‌های هر مربع بر روی درخت، سیب صحیح را پیدا کرده و سر جاش قرار دهد.

یک مرحله از آموزش مفاهیم اولیه ریاضی تشخیص مقدار هست.کارن در این آموزش با چندین بار تکرار در مراحل بعدی دیگه لازم نیست دایره‌ها را بشمارد و در واقع الگوی هر عدد در ذهنش نقش بسته و با دیدن آن الگو می‌تواند مقدار را تشخیص دهد.این همان درک مفهوم اولیه ریاضی بصورت عینی هست.برای آموزش مفاهیم ریاضی برای کودکان پیش دبستانی سعی کنید، مانند این نمونه ارسالی از ابزار و روش‌های دیداری و قابل لمس استفاده کنید.شاید به نظر آموزش اعداد به کودکان موضوعی ابتدایی باشد و بالاخره هر کودکی دیر یا زود شمارش اعداد را یاد می‌گیرد ولی یادگیری تقلیدی و طوطی وار اصلا اهمیتی ندارد، چون وقتی بچه‌ها مفهوم اعداد را درک نکنند در مراحل بعدی جمع، تفریق، ضرب و مراحل پیشرفته‌تر در دانشگاه و زندگی با مشکل برخورد می‌کنند.این روزها آموزش ریاضی بر عکس روش آموزشی قدیم، باید بصورت عملی و مفهومی آموزش داده شود و دیگر دوران حفظ کردن و پاسخ دادن گذشته هست.

نمونه های بیشتری از بازی آموزش شمارش اعداد در شید شاد ببینید.

پس شما هم مانند مادر کارن دنبال روش‌هایی باشید تا آموزش مفاهیم ریاضی را در منزل برای بچه‌ها گسترش داده و قابل لمس کنید.این آموزش‌های ابتدایی که شما امروز با کودک‌تان دارید، قدرت حل مسئله و تفکر انتقادی را در او تقویت می‌کند و کمک می‌کند در آینده با ذهنی باز بتواند مشکلات را حل کند. .مطلب چرا ریاضی می‌خوانیم ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه