مشاهده
16465 +

نرم افزار آموزش ریاضی “ بچه ها ریاضی” یک نرم افزار آموزش ریاضی به همراه بازی و سرگرمی در موبایل و کامپیوتر برای مقاطع پیش دبستانی و اول دبستان است. نرم افزار آموزش ریاضی "بچه ها ریاضی" که زیرنظر معلمان پایه ابتدایی تولید شده است به طور کلی به دو بخش آموزش و بازی تقسیم بندی می‌شود که در بخش آموزش مفاهیم اعداد، شمارش و دسته بندی به کاربر آموزش داده می‌شود. بخش بازی نیز با ارائه  36 بازی جذاب و متنوع سعی در تقویت بنیه ریاضی در کودکان را دارد. از موضوعات آموزش داده شده در بازی‌های این نرم افزار آموزشی می‌توان به شمارش، دسته بندی، رنگ‌ها، نشان دادن اعداد، حل جدول، جمع و تفریق و … اشاره کرد. نرم افزار آموزش ریاضی "بچه ها ریاضی" با حضور خاله گلدونه هست.خاله گلدونه شخصیت محبوب در نرم افز...

نرم افزار آموزش ریاضی

“ بچه ها ریاضی” یک نرم افزار آموزش ریاضی به همراه بازی و سرگرمی در موبایل و کامپیوتر برای مقاطع پیش دبستانی و اول دبستان است.

نرم افزار آموزش ریاضی “بچه ها ریاضی” که زیرنظر معلمان پایه ابتدایی تولید شده است به طور کلی به دو بخش آموزش و بازی تقسیم بندی می‌شود که در بخش آموزش مفاهیم اعداد، شمارش و دسته بندی به کاربر آموزش داده می‌شود. بخش بازی نیز با ارائه  36 بازی جذاب و متنوع سعی در تقویت بنیه ریاضی در کودکان را دارد.

اپلیکیشن آموزشی کودکان

از موضوعات آموزش داده شده در بازی‌های این نرم افزار آموزشی می‌توان به شمارش، دسته بندی، رنگ‌ها، نشان دادن اعداد، حل جدول، جمع و تفریق و … اشاره کرد.

پیش-دبستانی

بچه-ها-سلام

نرم-افزار-موبایل
نرم افزار آموزش ریاضی “بچه ها ریاضی”
 با حضور خاله گلدونه هست.خاله گلدونه شخصیت محبوب در نرم افزار “بچه ها الفبا” هست و کاربر را در بخش‌های
 مختلف از آموزش تا بازی و سرگرمی همراهی کرده و با راهنمایی‌های خود به یادگیری بهتر مفاهیم و رغبت بیشتر کودک به ادامه آموزش کمک شایانی می‌کند.

جلوه گرافیکی و رنگ بندی جذاب همراه با موسیقی‌های شاد محیطی بی‌نظیر را جهت آموزش همراه با بازی و سرگرمی برای فرزندان شما به ارمغان آورده است.این نرم افزار و اپلیکیشن آموزش ریاضی هم اکنون برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز(لپ تاپ و رایانه‌ شخصی) و اندروید(گوشی و تبلت‌) به صورت رایگان قابل دریافت است و در صورتی که از کارکرد نرم افزار راضی بودید، می‌توانید، نسخه کامل آن را از داخل برنامه فعال کنید.

برای دریافت نرم افزار آموزش ریاضی “بچه ها ریاضی” به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://bit.do/kidsMath-shidshad

لطفا با مطرح نمودن انتقادات و پیشنهادات خود با استفاده از ایمیل و پشتیبانی تلگرام نوشته شده در زیر، به بالا رفتن کیفیت این برنامه و در نتیجه آموزش بهتر فرزندانمان کمک کنید.

راه های ارتباطی (مطرح نمودن ایده های جدید – انتقادات و پیشنهادات ) :

 کانال رسمی شرکت:

https://telegram.me/ArmikSoft

ایمیل:

riazi@armiksoft.com

وبسایت:

http://www.armiksoft.com

2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه