مشاهده
42373 +

 کاردستی تاج مناسب برای روز جهانی کودک در آستانه 16 مهر ماه روز جهانی کودک هستیم و اکثر مهد کودک ها و پیش دبستانی ها یا مراکز آموزشی این روز را برای کودکان جشن می گیرند.کاردستی تاج با آدمهایی که دست همدیگر را گرفته‌اند، فرصتی هست تا در مورد موضوعات مختلفی نظیر دوستی، تنوع فرهنگ‌ها و نژادهای مختلف بر روی کره زمین، ارتباطات، محبت، نوعدوستی، هیجانات و قسمتهای بدن با کودکان صحبت کنید.فقط کافی هست الگوی تاج را در ادامه مطلب دانلود و پرینت بگیرید.بقیه‌اش قیچی، چسباندن و نقاشی هست. چه نیاز هست: روش درست کردن کلاه تاج : الگوی تاج را بر روی کاغذ A4 پرینت بگیرید.شبیه آدم‌هایی هستند که دست همدیگر را گرفته‌اند.دورش را قیچی کنید.الگوی تاج را دانلود کنید.   مثلث‌های کوچک زیر بغل آدم‌ها ر...

 کاردستی تاج مناسب برای روز جهانی کودک

در آستانه 16 مهر ماه روز جهانی کودک هستیم و اکثر مهد کودک ها و پیش دبستانی ها یا مراکز آموزشی این روز را برای کودکان جشن می گیرند.کاردستی تاج با آدمهایی که دست همدیگر را گرفته‌اند، فرصتی هست تا در مورد موضوعات مختلفی نظیر دوستی، تنوع فرهنگ‌ها و نژادهای مختلف بر روی کره زمین، ارتباطات، محبت، نوعدوستی، هیجانات و قسمتهای بدن با کودکان صحبت کنید.فقط کافی هست الگوی تاج را در ادامه مطلب دانلود و پرینت بگیرید.بقیه‌اش قیچی، چسباندن و نقاشی هست.

چه نیاز هست:

  • پرینت الگوی تاج کاردستی
  • مقوای کاغذی رنگی
  • ماژیک یا مداد شمعی
  • چسب کاردستی
  • قیچی
  • منگنه

روش درست کردن کلاه تاج :

crownoffriends_step1الگوی تاج را بر روی کاغذ A4 پرینت بگیرید.شبیه آدم‌هایی هستند که دست همدیگر را گرفته‌اند.دورش را قیچی کنید.الگوی تاج را دانلود کنید.

 

crownoffriends_step2 مثلث‌های کوچک زیر بغل آدم‌ها را قیچی کنید
crownoffriends_step3

پنج تا تاج از ادم‌ها که دست همدیگر را گرفته‌اند، درست کنید.به این صورت که 2.5 دفعه الگو را بر روی کاغذ مقوایی بکشید.تعداد آنها بستگی به اندازه دور سر کودکتان دارد.

crownoffriends_step4 الگوی تاج را بر روی کاغذ مقوایی قرار دهید و دور آنرا با مداد بکشید.دور تاج را قیچی کنید.
crownoffriends_step5
با رنگهای دیگر از کاغذ شکل مو بکشید و قیچی کنید.موها را بر روی سر هر آدم بچسبانید.crownoffriends_step6 شکل لباس و صورت برای هر آدم نقاشی کنید.چهره‌های خلاقانه و با مزه‌ای برای هر شخصیت خلق کنید.[/crownoffriends_step8 سنگ‌های قیمتی بر روی پایه تاج کاردستی کلاه نقاشی کنید.سنگهایی مثل الماس با شکل هندسی لوزی، مربع، قلب و شکل‌های دیگر…روی سنگها را با اکلیل تزیین کنید.صبر کنید تا چسب کاملا خشک شود.%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%87  سر پایه کلاه را به هم بچسبانید یا منگنه کنید و تمام!!کلاه تاج شما آماده هست.%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9

می‌توانید برای واحد کار روز جهانی کودک نژادهای مختلفی از همه جای دنیا را نقاشی کنید.و در مورد فرهنگها و تاریحچه آنها برای کودکان توضیح بدهید.

%d9%85%d8%b4%d8%a7%d8%ba%d9%84

برای واحد کار مشاغل در مهد کودک و پیش دبستانی  آدم‌ها را با لباس‌های کار مختلف نقاشی کنید.مانند شغل‌های آتشفشان، پلیس، دکتر، پرستار، آشپز، آرایشگر …

خیلی از مفاهیم ارزشی را شما با کاردستی کلاه آدم‌ها می‌توانید به کودکان آموزش دهید و در کنار جشن و شادی روحیه خلاقیت و نوآوری را در کودکان شکوفا کنید.

شعر روز جهانی کودک

امروز چه روز خوبیست                    روز قشنگ کودک
روز جهانی توست                          باشد بر تو مبارک

 پوست هر کی یه رنگه                   سرخ و سیاه و سفید
هر آدمی را خدا                           به یک شکلی آفرید
اگر باشیم متحد                          جهان میشه گلستان
ما همه را دوست دارم                   ما بچه های ایران

شعر روز جهانی کودک

چه روزيه، چه جشنيه
روز بزرگ كودكه
دست بزنيم، شادی كنيم
به هم بگيم: مباركه

شاعر: شكوه قاسم نيا

3 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه