مشاهده
8025 +

کلیپ انگلیسی روزهای هفته در این کلیپ انگلیسی شاد آموزش روزهای هفته به انگلیسی برای کودکان داده می‌شود.بخاطر ریتم آهنگین و شاد کلیپ ایام هفته کودک شما به راحتی کلمات را به خاطر می‌سپارد. Days Of The Week Lyrics ♫ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday (Repeat) ♫ شعر به این صورت هست که اسم هفت روز هفته چندین بار تکرار می‌شود.بچه‌ها می‌توانند در حین شعر خواندن انگشتشان را تکان دهند، دست بزنند و یا پاهایشان بر روی زمین بکوبند.هر دفعه که شعر از اول تکرار می‌شود، حرکت فیزیکی تغییر بدهند تا همراه با شعر خواندن تحرک فیزیکی هم کمک کند، محیط شادتر و دوست داشتنی‌تری برای بچه‌ها شود. در موسسه‌ آموزش زبان انگلیسی کودکان و یا در مهد کودک دو زبانه از این کلیپ انگلیسی ش...

کلیپ انگلیسی روزهای هفته

در این کلیپ انگلیسی شاد آموزش روزهای هفته به انگلیسی برای کودکان داده می‌شود.بخاطر ریتم آهنگین و شاد کلیپ ایام هفته کودک شما به راحتی کلمات را به خاطر می‌سپارد.

Days Of The Week Lyrics

♫ Sunday
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
(Repeat) ♫

شعر به این صورت هست که اسم هفت روز هفته چندین بار تکرار می‌شود.بچه‌ها می‌توانند در حین شعر خواندن انگشتشان را تکان دهند، دست بزنند و یا پاهایشان بر روی زمین بکوبند.هر دفعه که شعر از اول تکرار می‌شود، حرکت فیزیکی تغییر بدهند تا همراه با شعر خواندن تحرک فیزیکی هم کمک کند، محیط شادتر و دوست داشتنی‌تری برای بچه‌ها شود.

در موسسه‌ آموزش زبان انگلیسی کودکان و یا در مهد کودک دو زبانه از این کلیپ انگلیسی شاد می‌توانید، استفاده کنید.

دانلود کلیپ انگلیسی روزهای هفته در کانال آپارات شید شاد بر روی ویدیوی زیر کلیک کنید

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه