مشاهده
23183 +

آموزش اعداد انگلیسی با شعر یکی از روش‌های آموزشی به کودکان شعر و موزیک هست.اگر قصد دارید، آموزش اعداد انگلیسی را به کودک‌تان آغاز کنید، ویدیوی شعر آموزشی امروز پیشنهاد شید شاد هست.ویدیوی موزیکال و شادی که کودک شما شکل نوشتاری و تلفظ انگلیسی اعداد را به خوبی بخاطر می‌سپارد.از طرفی با نمونه تصاویر که در کلیپ  پخش می‌شود، مفهوم اعداد قابل لمس تر هست. بخاطر تکرار چندین باره با ریتم‌های تند و آهسته کودک شما با چند بار گوش دادن عددهای انگلیسی برای همیشه در حافظه بلند مدتش سپرده می‌شود. دانلود کلیپ ویدیویی آموزش اعداد انگلیسی در کانال آپارات شید شاد بر روی ویدیوی زیر کلیک کنید   نمونه های بیشتری از کلیپ انگلیسی ببینید...

آموزش اعداد انگلیسی با شعر

یکی از روش‌های آموزشی به کودکان شعر و موزیک هست.اگر قصد دارید، آموزش اعداد انگلیسی را به کودک‌تان آغاز کنید، ویدیوی شعر آموزشی امروز پیشنهاد شید شاد هست.ویدیوی موزیکال و شادی که کودک شما شکل نوشتاری و تلفظ انگلیسی اعداد را به خوبی بخاطر می‌سپارد.از طرفی با نمونه تصاویر که در کلیپ  پخش می‌شود، مفهوم اعداد قابل لمس تر هست.

بخاطر تکرار چندین باره با ریتم‌های تند و آهسته کودک شما با چند بار گوش دادن عددهای انگلیسی برای همیشه در حافظه بلند مدتش سپرده می‌شود.

دانلود کلیپ ویدیویی آموزش اعداد انگلیسی در کانال آپارات شید شاد بر روی ویدیوی زیر کلیک کنید

 

نمونه های بیشتری از کلیپ انگلیسی ببینید

2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه