مشاهده
4451 +

کلیپ آموزشی صفات انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم از الزامات آموزشی هست که از سنین پایین باید کودکان فرا بگیرند.این روزها باید هر کس بتواند با دنیا ارتباط برقرار کند. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، کودکانی که یادگیری زبان دوم در سنین پایین داشتند، در مقایسه با سایر کودکان که در سنین بالاتری یادگیری داشتند و یا اصلا نداشتند، در فراگیری سایر دروس مدرسه پیشرفت بهتری دارند. برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خصوصا در سنین کودکی نیاز به روش‌های متنوع و شادی برای جذب آنها هست و یکی از روش‌های آموزش انگلیسی بصورت شنیداری هست.در روش شنیداری وقتی صدا همراه با تصویر باشد معنی و مفهوم را کودک بهتر درک می‌کند و برای همیشه بخاطر می‌سپارد.برای همین کلیپ آموزشی و کارتون ابزار بسیار مفیدی برای...

کلیپ آموزشی صفات انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم از الزامات آموزشی هست که از سنین پایین باید کودکان فرا بگیرند.این روزها باید هر کس بتواند با دنیا ارتباط برقرار کند.

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، کودکانی که یادگیری زبان دوم در سنین پایین داشتند، در مقایسه با سایر کودکان که در سنین بالاتری یادگیری داشتند و یا اصلا نداشتند، در فراگیری سایر دروس مدرسه پیشرفت بهتری دارند.

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خصوصا در سنین کودکی نیاز به روش‌های متنوع و شادی برای جذب آنها هست و یکی از روش‌های آموزش انگلیسی بصورت شنیداری هست.در روش شنیداری وقتی صدا همراه با تصویر باشد معنی و مفهوم را کودک بهتر درک می‌کند و برای همیشه بخاطر می‌سپارد.برای همین کلیپ آموزشی و کارتون ابزار بسیار مفیدی برای آموزش انگلیسی کودکان هستند.

کلیپ آموزشی صفات انگلیسی امروز کودک شما با چند صفت پر کاربرد انگلیسی و متضاد آنها بهمراه تصویر و فیلم آشنا می‌شود. نظیر کوچک-بزرگ، جلو-عقب، بالا-پایین، گرم-سرد، خیس-خشک، شاد-غمگین و روز-شب

دانلود کلیپ آموزشی صفات انگلیسی در کانال آپارات شید شاد بر روی ویدیوی زیر کلیک کنید

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi