مشاهده
37820 +

کیک تولد به شکل عدد اگر کودک داشته باشید، درست کردن کیک تولد یکی از آن چیزهایی هست که برای تولدش لذت بخش هست.شاید فکر کنید، درست کردن کیک تولد با طراحی قشنگ کاری نیست که توی خانه بتوان انجام داد، ولی کیک تولد به شکل عدد یک ایده‌ای برای کیک تولد خانگی آسان و جالب هست.هر جشن تولدی برای هر سنی از کودک تا نوجوان با شکل عدد درست کنید و با کمی سلیقه روی آنرا مطابق تم تولد طراحی کنید. الگوی کیک تولد به شکل عدد با دو قالب دایره و مستطیل در شکل زیر می‌بینید. کیک‌ها بعد از آماده شدن مطابق شکل زیر برای عدد مورد نظر برش بزنید و کنار هم بچینید و روی آنرا با خامه بپوشانید و بقیه‌اش تزیین هست. چند ایده از کیک تولد پسرانه با شکل عدد که با اسباب بازی تزیین شده است، در ادامه ببینید. کیک تولد پسرانه ...

کیک تولد به شکل عدد

اگر کودک داشته باشید، درست کردن کیک تولد یکی از آن چیزهایی هست که برای تولدش لذت بخش هست.شاید فکر کنید، درست کردن کیک تولد با طراحی قشنگ کاری نیست که توی خانه بتوان انجام داد، ولی کیک تولد به شکل عدد یک ایده‌ای برای کیک تولد خانگی آسان و جالب هست.هر جشن تولدی برای هر سنی از کودک تا نوجوان با شکل عدد درست کنید و با کمی سلیقه روی آنرا مطابق تم تولد طراحی کنید.

به شکل عدد

الگوی کیک تولد به شکل عدد با دو قالب دایره و مستطیل در شکل زیر می‌بینید. کیک‌ها بعد از آماده شدن مطابق شکل زیر برای عدد مورد نظر برش بزنید و کنار هم بچینید و روی آنرا با خامه بپوشانید و بقیه‌اش تزیین هست.

کیک تولد به شکل عدد

چند ایده از کیک تولد پسرانه با شکل عدد که با اسباب بازی تزیین شده است، در ادامه ببینید.

کیک تولد پسرانه عدد 5 برای جشن تولد پنج سالگی

کیک تولد با اسباب بازی

کیک تولد پسرانه با تزیین اسباب بازی برای تولد 3 سالگی

کیک تولد پسرانه

کیک تولد پسرانه به شکل عدد 8 با اسباب بازی

کیک پسرانه

نمونه های بیشتری از ایده تولد پسرانه در مطلب ” تم تولد پسرانه ” ببینید

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi