مشاهده
3945 +

هدیه کریسمس هدیه دادن و هدیه گرفتن دوست داشتنی و لذت بخش هست.این حس زیبا را اجازه دهید، کود‌تان با کاردستی و کار هنری خودش تجربه کند.نمونه های بیشتری از هدیه شب یلدا و هدیه روز مادر، هدیه روز پدر، هدیه مناسبتهای مذهبی، عید قربان، هدیه روز جشن الفبا، جعبه هدیه، تزیین هدیه ببینید.هدیه کریسمس یک کاردستی ساده قابل پرینت با نتیجه زیبا و با مزه هست. 2 مدل الگوی خرس و آدم برفی در ادامه مطلب داریم.آنها را دانلود کنید و پرینت بگیرید.از کودک بخواهید تا با سلیقه خودش رنگ آمیزی کند و دور آنرا برش بزنید. جعبه هدیه از وسط تا بزنید و خط پرنگ مشخص شده در جعبه هدیه را مانند شکل برش بزنید و دو دست خرس و آدم برفی از روی جعبه داخل شیارها قرار دهید. به همین سادگی شما یک هدیه کریسمس یا هدیه شب یلد...

هدیه کریسمس

هدیه دادن و هدیه گرفتن دوست داشتنی و لذت بخش هست.این حس زیبا را اجازه دهید، کود‌تان با کاردستی و کار هنری خودش تجربه کند.نمونه های بیشتری از هدیه شب یلدا و هدیه روز مادر، هدیه روز پدر، هدیه مناسبتهای مذهبی، عید قربان، هدیه روز جشن الفبا، جعبه هدیه، تزیین هدیه ببینید.هدیه کریسمس یک کاردستی ساده قابل پرینت با نتیجه زیبا و با مزه هست.

  • 2 مدل الگوی خرس و آدم برفی در ادامه مطلب داریم.آنها را دانلود کنید و پرینت بگیرید.از کودک بخواهید تا با سلیقه خودش رنگ آمیزی کند و دور آنرا برش بزنید.
  • جعبه هدیه از وسط تا بزنید و خط پرنگ مشخص شده در جعبه هدیه را مانند شکل برش بزنید و دو دست خرس و آدم برفی از روی جعبه داخل شیارها قرار دهید.
  • به همین سادگی شما یک هدیه کریسمس یا هدیه شب یلدا بهمراه کودک‌تان درست کرده‌اید.

gift

دانلود الگوی خرس برای هدیه کریسس

دانلود الگوی آدم برفی  برای هدیه کریسس

%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%ae%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a2%d8%af%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%81%db%8c

به مناسبتهای مختلف بچه‌ها به درست کردن کاردستی هدیه تشویق کنید.مناسبت‌های زیادی ما در تاریخ تقویم داریم مانند مناسبت شب یلدا یا عید کریسمس هست. حتی اگر مناسبتی هم نبود به عنوان ابراز علاقه به دوست همکلاسی یا دوست همسایه و بچه‌‌ی فامیل و غیره از کودک‌تان بخواهید یک هدیه با کاردستی درست کند تا حس قدرشناسی و عشق ورزی را یاد بگیرد.

اگر به آشپزی با کودک علاقمند هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب کیک کریسمس براونی یک دسر ساده با تزیینی زیبا مناسب عید کریسمس یا مطلب آب نبات شکلاتی با انار دسری دیگر همراه با نکاتی برای درس علوم و ریاضی مناسب شب یلدا ببینید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi