مشاهده
25896 +
دسته بندی :

رقص باله

رقص باله وقتی نوبت به کودکان می‌رسه والدین بهترین‌ها را برای فرزندانشان می‌خواهند.انتخاب رشته ورزشی یا هنری می‌تونه آنها را به دختران و پسران جوان کامل تبدیل کند.نظرتان در مورد باله چی هست؟ حتما پیش آمده که به رقص باله فکر کرده‌اید. شاید در این روزها که بیشتر بچه ها زمان خود را پای تلویزیون و بازی‌های کامپیوتری می‌گذرانند، لازم هست تا به یک رشته ورزشی تشویقشان کنید.در مطلب بازیهای فیزیکی برای کودک نوپا در مورد اهمیت فعالیت‌های ورزشی در کودک صحبت کردیم.تمرینات باله شبیه ورزش ژیمناستیکی هست که با موسیقی در ارتباط است.در رقص باله در کنار تمرکز بر روی حرکات باید به صدای موسیقی خوب گوش داد تا هماهنگی بین حرکات و ریتم آهنگ برقرار شود. در باله ، گوش دادن به موسیقی همراه با حرکات موزون یک فعالیت ش...

رقص باله

وقتی نوبت به کودکان می‌رسه والدین بهترین‌ها را برای فرزندانشان می‌خواهند.انتخاب رشته ورزشی یا هنری می‌تونه آنها را به دختران و پسران جوان کامل تبدیل کند.نظرتان در مورد باله چی هست؟ حتما پیش آمده که به رقص باله فکر کرده‌اید.

شاید در این روزها که بیشتر بچه ها زمان خود را پای تلویزیون و بازی‌های کامپیوتری می‌گذرانند، لازم هست تا به یک رشته ورزشی تشویقشان کنید.در مطلب بازیهای فیزیکی برای کودک نوپا در مورد اهمیت فعالیت‌های ورزشی در کودک صحبت کردیم.تمرینات باله شبیه ورزش ژیمناستیکی هست که با موسیقی در ارتباط است.در رقص باله در کنار تمرکز بر روی حرکات باید به صدای موسیقی خوب گوش داد تا هماهنگی بین حرکات و ریتم آهنگ برقرار شود. در باله ، گوش دادن به موسیقی همراه با حرکات موزون یک فعالیت شادی هست که شاید تنها هدف رقیصدن در آن نیاشد بلکه کودک شما با تمرکز بر روی حرکت دقت او افزایش پیدا می‌کند.پس شاید اگر برای زمان بعد از مدرسه کودک‌تان برنامه ریزی کلاس‌های ورزشی، پیانو و یا درس ویولون دارید، آموزش رقص باله یک انتخاب برای دختر یا پسر شما هست که شروع آن در سن کودکی بهتر هست.از طرفی یادگیری رقص باله یک مهارتی هست که می‌تواند برای یادگیری سایر رقص‌ها کمک باشد.

سن شروع رقص باله

بهترین سن شروع یادگیری رقص باله چهار و پنج سالگی هست.برای بچه‌ها رقصیدن جلوی آیینه و میله تازگی جالبی دارد.در این سن بدن کودک انعطاف پذیری زیادی دارد و همین موضوع یادگیری را ساده‌تر می کند.

مزایای باله

در رقص باله باید کودک به صحبت‌های مربی با دقت گوش کند و دستورالعمل‌ها را تکرار کند.نظم را یاد می‌گیرد و برای حفظ تعادل و کنترل بدن با حرکات باید تمرکز داشته باشد.آموزش جهت‌ها و یادگیری همکاری از فواید دیگر یادگیری رقص باله هست .برای کودکان خجالتی یک فرصتی هست تا با دیگر دوستان در کلاس بتوانند ارتباط برقرار کنند و تعامل اجتماعی داشته باشند. فعال بودن کودک و داشتن تمرینهای ورزشی روزانه نیاز به یک برنامه آموزشی منسجم دارد که باله یکی از گزینه ها هست.

این مزایا که به آن اشاره شد فقط برای شروع رقص باله هست.وقتی کودک شما با ادامه دادن آن تبدیل به یک بالرین حرفه‌ای شود، شما باز نکات مثبت دیگری شاهد خواهید بود.خصوصا وقتی به سن نوجوانی و جوانی برسند، دارای ماهیچه‌های کشیده و قوی و افزایش اعتماد به نفس فیزیکی هستند که از تمرین باله بدست آورده‌اند. یاد می‌گیرند چطور تلاش کنند تا به موفقیت برسند.در رقص باله لازم هست تا با تغذیه سالم اندام مناسب خود را حفظ کنند پس عادات غذایی صحیح مزیت دیگر آن هست.

اگر دنبال فعالیتی خارج از خانه همراه با آمادگی جسمانی، تمرین روزانه، همراه با موسیقی هستید، یک پیشنهاد کلاس باله هست.

رقص باله همراه با موسیقی کلاسیک هست.پیشنهاد می کنیم مطلب تاثیر موسیقی بر مغز و همینطور مطلب تقویت حافظه و یادگیری با موسیقی ببینید.

26 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه