مشاهده
13332 +

کاردستی با بادکنک اگر از طرفداران کاردستی هستید و دنبال ایده‌های نو و جالب هستید کاردستی با بادکنک یک ایده‌ی هیجان انگیز خصوصا برای کودکان هست.اغلب بچه‌ها به بادکنک علاقه دارند، حتما برایشان جالب هست که به جز بالا پرت کردن بادکنک می‌توان کاردستی‌های جالبی با بادکنک داشت.با کمی خلاقیت و ابتکار با کمک نقاشی کردن یا چسباندن کاغذ رنگی بر روی بادکنک کاردستی‌های زیبایی درست کنید تا علاوه بر پرورش خلاقیت زمینه بازی فراهم کنید. ایده کاردستی با بادکنک را برای تزیینات جشن تولد متناسب با موضوع تم تولد استفاده کنید.برای تزیین اتاق کودک یا تزیین دکور مهدکودک و مدرسه هم نمونه‌های زیبایی با با بادکنک درست کنید. شکلهای مختلفی از حیوانات با کشیدن چشم، صورت بر روی کاغذ رنگی و چسباندن آنها بر روی بادکنک د...

کاردستی با بادکنک

اگر از طرفداران کاردستی هستید و دنبال ایده‌های نو و جالب هستید کاردستی با بادکنک یک ایده‌ی هیجان انگیز خصوصا برای کودکان هست.اغلب بچه‌ها به بادکنک علاقه دارند، حتما برایشان جالب هست که به جز بالا پرت کردن بادکنک می‌توان کاردستی‌های جالبی با بادکنک داشت.با کمی خلاقیت و ابتکار با کمک نقاشی کردن یا چسباندن کاغذ رنگی بر روی بادکنک کاردستی‌های زیبایی درست کنید تا علاوه بر پرورش خلاقیت زمینه بازی فراهم کنید.

ایده کاردستی با بادکنک را برای تزیینات جشن تولد متناسب با موضوع تم تولد استفاده کنید.برای تزیین اتاق کودک یا تزیین دکور مهدکودک و مدرسه هم نمونه‌های زیبایی با با بادکنک درست کنید.

کاردستی با بادکنک

شکلهای مختلفی از حیوانات با کشیدن چشم، صورت بر روی کاغذ رنگی و چسباندن آنها بر روی بادکنک درست کنید.برای چسباندن از چسب نواری استفاده کنید.

کاردستی با بادکنک

شکل ماهی با کاردستی با بادکنک

ballon-craft

نمونه ای دیگر از ماهی… اگر جشنی با تم ماهی و موجودات دریایی دارید، مطلب تزیین تولد با تم زیر آب ببینید.با کاغذ رنگی شکل جلبلگ بر روی دیوار درست کنید و ماهی های بادکنکی به دیوار بچسبانید.

%d8%a8%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%86%da%a9-%d8%b2%d9%86%d8%a8%d9%88%d8%b1

تم تولد زنبوری همیشه طرفداران خاصی دارد چون یک تم مناسب برای دختر و پسر هست و جنسیت در انتخاب آن مطرح نیست و شما ایده کاردستی زیادی با موضوع زنبور دارید. اگر تولدی با تم زنبور داشتید، با نقاشی راه راه مشکی بر روی بادکنک های زرد تزیین زیبایی از بادکنک داشته باشید.کاردستی زنبور ببینید.

%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%86%da%a9-2-1

تزیین بادکنک بشکل خورشید بسیار زیبا و ساده

%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%86%da%a9-2-3

%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c

جوجه های زیبا نمونه ای دیگر از خلاقیت و کاردستی با بادکنک و کاغذ رنگی مناسب برای بازیهای وانمودی و تزیین اتاق کودکان هست.

از کاردستی حیوانات با بادکنک برای واحد کار حیوانات در مهد کودک استفاده کنید.

نمونه های دیگری از تزیین بادکنک برای جشن تولد یا تزیین اتاق کودک و مدرسه ببینید.

بادکنک یک ابزار در دسترس و ساده برای سرگرم کردن بچه‌ها و تزیینات ست.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi