مشاهده
59633 +

کاربرگ نقطه چین توسعه مهارت نوشتاری تقویت مهارت حرکتی ظریف و دست ورزی به کودکان کمک می‌کند تا در یادگیری نوشتن بهبود پیدا کنند. کاربرگهای نقطه چین با دنبال کردن مسیر هماهنگی بین چشم و دست انجام شده و یک آموزشی برای تقویت هوش دیداری کودکان هست. کودکان پیش دبستانی با مداد دست گرفتن و پر کردن نقطه چین‌ها، انحنا، خط صاف، افقی، مورب، عمودی، دایره و دیگر شکلها و نشانه‌ها را یاد می‌گیرند. همه اینها برای کسب مهارت نوشتاری لازم هست. کاربرگ نقطه چین به قدرت طراحی کودک کمک می‌کند.یاد می‌گیرد اشیاء با انگشت بکشد. ابتدا بخواهید طرح را با انگشت بکشد. می‌تواند ابتدا طرح در هوا با انگشت بکشد. جزییات آنرا تشخیص دهد. مثلا کجا محنی، کجا خط مستقیم و کجا خط شکسته و کجا تیز یا نرم هست.سپس مسیر را بر روی کاغذ ب...

کاربرگ نقطه چین

توسعه مهارت نوشتاری

تقویت مهارت حرکتی ظریف و دست ورزی به کودکان کمک می‌کند تا در یادگیری نوشتن بهبود پیدا کنند. کاربرگهای نقطه چین با دنبال کردن مسیر هماهنگی بین چشم و دست انجام شده و یک آموزشی برای تقویت هوش دیداری کودکان هست. کودکان پیش دبستانی با مداد دست گرفتن و پر کردن نقطه چین‌ها، انحنا، خط صاف، افقی، مورب، عمودی، دایره و دیگر شکلها و نشانه‌ها را یاد می‌گیرند. همه اینها برای کسب مهارت نوشتاری لازم هست.

کاربرگ نقطه چین به قدرت طراحی کودک کمک می‌کند.یاد می‌گیرد اشیاء با انگشت بکشد. ابتدا بخواهید طرح را با انگشت بکشد. می‌تواند ابتدا طرح در هوا با انگشت بکشد. جزییات آنرا تشخیص دهد. مثلا کجا محنی، کجا خط مستقیم و کجا خط شکسته و کجا تیز یا نرم هست.سپس مسیر را بر روی کاغذ با انگشت دنبال کند. انگشت سبابه در نقطه شروع قرار دهد و در طول مسیر جابجا کند. این تمرین کمک می‌کند تا کودک شما در فعالیتهای هنری اعتماد به نفس بدست آورد. چند بار این عمل را تکرار کند تا با جهت و شکل خطوط آشنا شود و در ادامه مداد برداشته و کاربرگ نقطه چین کامل کند.

کاربرگ نقطه چین را از لینک زیر دانلود کنید. یک فایل پی دی اف با سه صفحه از نمونه تمرین برای دست ورزی و مهارت نوشتن 

دانلود فایل کاربرگ نقطه چین از اینجا 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi