مشاهده
19810 +

رنگ آمیزی بزرگسالان رنگ آمیزی بزرگسالان هنر درمانی این فکر که رنگ آمیزی فقط مخصوص کودکان کوچک هست را فراموش کنید. در یک روز سخت کاری کاربرگ های رنگ آمیزی بزرگسالان را دانلود کنید و پرینت بگیرید و مشغول رنگ آمیزی شوید تا متوجه شوید که چه احساس خوبی پیدا می‌کنید. شما دو طرف مغزتان را درگیر کرده‌اید و با آرام کردن درگیریهای ذهنی فرصتی برای خستگی در کردن دارید. وقتی شما یک تصویر با پیچیدگیهای بیشتر یا تصاویر انتزاعی را رنگ آمیزی می‌کنید، بطور معمول باید اختلاف رنگها با تفاوت بین خطوط حفظ کنید. که نیاز به یک فکر آزاد و آرامی برای این منظور هست.برای همین رنگ آمیزی نوعی مدیتیشن هست. مدیتیشن هر مدلی که باشد برای روح و بدن و مغز فواید بسیاری دارد. هنگامیکه عمیقا بر روی یک برنامه ساده تمرکز می‌کنیم...

رنگ آمیزی بزرگسالان

رنگ آمیزی بزرگسالان هنر درمانی

این فکر که رنگ آمیزی فقط مخصوص کودکان کوچک هست را فراموش کنید. در یک روز سخت کاری کاربرگ های رنگ آمیزی بزرگسالان را دانلود کنید و پرینت بگیرید و مشغول رنگ آمیزی شوید تا متوجه شوید که چه احساس خوبی پیدا می‌کنید. شما دو طرف مغزتان را درگیر کرده‌اید و با آرام کردن درگیریهای ذهنی فرصتی برای خستگی در کردن دارید.

وقتی شما یک تصویر با پیچیدگیهای بیشتر یا تصاویر انتزاعی را رنگ آمیزی می‌کنید، بطور معمول باید اختلاف رنگها با تفاوت بین خطوط حفظ کنید. که نیاز به یک فکر آزاد و آرامی برای این منظور هست.برای همین رنگ آمیزی نوعی مدیتیشن هست. مدیتیشن هر مدلی که باشد برای روح و بدن و مغز فواید بسیاری دارد. هنگامیکه عمیقا بر روی یک برنامه ساده تمرکز می‌کنیم، نگرانیها کمتر خودش را نشان می‌دهد و کمرنگ‌تر می‌شود و تمرکز بر روی لحظه هست و باعث ارتقای قوه خلاقیت هست.

این طرحها بسیار خلاقانه و زیبا هستند. کاربرگ رنگ آمیزی دانلود کنید.

رنگ آمیزی های بیشتری مخصوص گروه سنی نوجوان و بزرگسال در لینک زیر هست که می‌توانید، خریداری کنید.

کاربرگ طرح رنگ آمیزی

رنگ آمیزی بزرگسالان

برای ذخیره کاربرگ های رنگ آمیزی بر روی لینک زیر عکس کلیک کنید.در صفحه جدید که باز شد بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه ذخیره را اتخاب کنید.

رنگ_آمیزی_بزرگسال

 

دانلود کاربرگ رنگ آمیزی روباه

کتاب_رنگ_آمیزیدانلود کاربرگ رنگ آمیزی قوری و فنجان

 

رنگ_آمیزی_برای_بزرگسالدانلود کاربرگ رنگ آمیزی پروانه 

رنگ_آمیزی

دانلود کاربرگ رنگ آمیزی حیوانات

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi