مشاهده
6043 +

بادکنک تولد نورانی بادکنک بازی از سرگرمیهای محبوب کودکان هست. اگر قصد برگزاری جشن تولد کودک یا میهمانی برای بچه ها دارید، حتما تزییناتی برای جشن در نظر دارید، بادکنک تولد نورانی را امتحان کنید. اگر جدیدا به مغازه فروش لوازم تزیین تولد سر زده باشید، بادکنکهایی دیدید که روشن می‌شوند. این بادکنک‌ها را بادکنک چراغدار ال ای دی(LED) می‌گویند. بادکنک چراغدار چشمک زن هستند! جالبه نه؟! در داخل بادکنک چراغ LED هست که با کشیدن لبه کاغذ سر بادکنک بین دو سر باتری ارتباط برقرار می‌شود. چراغ داخل آن روشن می‌شود و شروع به چشمک زدن می‌کند. بادکنک چراغدار با باطری ساعت روشن می‌شود و تا زمانیکه باتری شارژ دارد، نورانی هست.البته بادکنک چراغدار کمی گران هست. شید شاد مثل همیشه ایده‌هایی را به شما معرفی می‌کند ...

بادکنک تولد نورانی

بادکنک بازی از سرگرمیهای محبوب کودکان هست. اگر قصد برگزاری جشن تولد کودک یا میهمانی برای بچه ها دارید، حتما تزییناتی برای جشن در نظر دارید، بادکنک تولد نورانی را امتحان کنید.

اگر جدیدا به مغازه فروش لوازم تزیین تولد سر زده باشید، بادکنکهایی دیدید که روشن می‌شوند. این بادکنک‌ها را بادکنک چراغدار ال ای دی(LED) می‌گویند. بادکنک چراغدار چشمک زن هستند! جالبه نه؟! در داخل بادکنک چراغ LED هست که با کشیدن لبه کاغذ سر بادکنک بین دو سر باتری ارتباط برقرار می‌شود. چراغ داخل آن روشن می‌شود و شروع به چشمک زدن می‌کند.

بادکنک چراغدار با باطری ساعت روشن می‌شود و تا زمانیکه باتری شارژ دارد، نورانی هست.البته بادکنک چراغدار کمی گران هست. شید شاد مثل همیشه ایده‌هایی را به شما معرفی می‌کند تا در کنار یک فعالیت دستی لحظات شادی با کودک‌تان داشته باشید.

یکی از وسایل تولد که این روزها زیاد شده و تقریبا ارزان هست، دستبندهای بلک لایت هست که با خم کردن آنها بعلت انجام واکنش شیمیایی که بین مواد داخل میله صورت می‌گیرد، دستبند روشن می‌شود. اگر چراغ اتاق را خاموش کنید شبیه شبرنگ در تاریکی می‌درخشد.

با بادکنک و دستبندهای بلک لایت شما بادکنک تولد نورانی درست کنید.

چه نیاز هست:

  • بادکنک
  • دستبند شبرنگ ( دستبند نورانی)

روش درست کردن بادکنک تولد نورانی :

دستبند-شبرنگ

  • اول از همه از کودک بخواهید تا دستبندهای نورانی را خم کند، کمی آنرا تکان دهید تا شروع به درخشیدن کند. از دستبند با طول کوتاه برای این منظور اگر استفاده کنید، بهتر هست.
  • برای اضافه کردن دستبند داخل بادکنک دو روش وجود دارد.
  • دستبند نورانی داخل بادکنک قرار دهید و آنرا باد کنید. البته در این حالت کمی باد کردن بادکنک سخت هست. یک راه ساده‌تر و بهتر این هست که ابتدا بادکنک به تنهایی باد کنید، وقتی کمی باد شد در حالیکه سر بادکنک را نزدیک بهم نگه داشته‌اید تا باد زیادی خارج نشود، دستبند نورانی داخل بادکنک بیندازید. وقتی دستبند ته بادکنک رفت، باز بادکنک را باد کنید تا اندازه دلخواه شود و سر آنرا گره بزنید.

بادکنک-بازی

از دستبد با رنگهای مختلف استفاده کنید. هر چه بادکنک شفاف‌تر باشد، بادکنک تولد نورانی‌تر و درخشنده‌تر هست. با دو دستبند هم امتحان کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد. این بادکنکها شاید به روشنی بادکنک چراغدار نباشد اما مهم این هست که کودکان یاد می‌گیرند با خلاقیت و وسایل دور و برشان کارهای جدیدی انجام دهند و از همه مهمتر فرصتی هست تا شما در کنار کودک‌تان زمان بگذرانید و کودک شما با این بادکنکهای نورانی تا ساعتها سرگرم هست. از روی آنها می پرد، هوا نگه می‌دارد. تنیس بازی با بشقاب یکبار مصرف و بادکنک ، شعبده بازی جابجایی خلال دندان ، ایده علمی با بادکنک ، سرگرمی با بادکنک برای تولد و کاردستی با بادکنک نمونه‌ هایی با بادکنک هستند، که قبلا در شید شاد داشتیم.

 نمونه های بیشتری از تزیین تولد ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه