کاردستی منظومه شمسی
دیگر تصاویر
دیگر تصاویر
دیگر تصاویر
دیگر تصاویر

کاردستی منظومه شمسی

  • دستورالعمل شامل:فایل پی دی اف الگوی 8 سیاره، سیاره کوتوله و ستاره خورشید
  • گروه سنی:کودک، نوجوان و بزرگسال بچه های کوچکتر نیاز به کمک دارند
  • چه نیاز دارید:پرینتر رنگی - مقوا سفید 180 یا 170 یا 190 گرمی - قیچی -چسب مایع شفاف(از مقدار چسب زیاد استفاده نکنید، سعی کنید با خلال دندان بر روی نواحی مشخص شده بمالید)
افزودن به سبد 5,000 تومان

توضیحات محصول

کاردستی منظومه شمسی قابل پرینت

این مجموعه شامل الگوی تمام 8 سیاره و پلوتون غمگین که رتبه آن از سیاره به سیاره کوتوله تنزل پیدا کرده و ستاره مرکزی راه شیری، خورشید هست.

الگوی هر کدام از سیارات شامل نام، قطر، فاصله از خورشید و جرم آنها است.تا علاوه بر انجام کاردستی جنبه آموزشی هم داشته باشد.

با سوار کردن الگوی کاردستی منظومه شمسی مهارتهای عضلانی در کودک شما تقویت می‌شود و کلی داستان و بازیهای تخیلی در فضا با سیاره های دست ساز خودش می‌تواند، داشته باشد. شکل هر سیاره بصورت نمادین بیانگر داستانی از آن سیاره هست.

اول از همه خورشید با عینک آفتابی و سیاره بعدی نسبت به فاصله آن از خورشید عطارد هست که به نفع خودش کمی بیش از حد به خورشید نزدیک هست.بعدی ونوس دخترانه هست و بعد سیاره آبی ما زمین هست و به دنبال آن خدای جنگ ، مریخ بد اخلاق هست.بعدی مشتری و دنبالش زحل با یک حلقه دورش(در واقع یک سیستم حلقه هست، متشکل از 100000 حلقه مجزا). و بعد سیاره‌ی یخی اورانوس را داریم.نپتون سردتر هم هست که به نام خدای دریا نامگذاری شده است.آخری پلوتون هست که بخاطر تنزل مقام به سیاره غمگین کوتولوها اسم گذاشتیم.

اگر دقت کنید سیاره‌ها در سایزهای مختلف هستند.در واقع نشاندهنده سایز نسبی آنها هست.الگوها را پرینت بگیرید و دور خطوط پرنگ برش بزنید و بعد خطهای نفطه چین را تا کنید و لبه ها را بهم بچسبانید.

5000 تومان – خرید
logo-enamad logo-samandehi