مشاهده
6418 +

نقاشی با گچ همیشه محبوب بچه‌ها است حالا ما می‌خواهیم استفاده دیگری از گچ داشته باشیم و نقاشی با برس‌های رنگ آمیزی دیوار را با گچ آموزش بدهیم. علت اینکه در ایده نقاشی گچی از برس رنگ‌آمیزی دیوار استفاده کردیم این است که خیلی جذاب‌تر و هیجان انگیز‌تر برای کودک‌تان خواهد شد و لذت نقاشی با این برس‌ها بسیار زیاد است. چه نیاز دارید: روش انجام نقاشی گچی: ابتدا باید گچ ها را خرد کنید، راه‌های مختلفی برای خرد کردن گچ وجود دارد، می‌توانید گچ را داخل کیسه پلاستیکی ریخته و اجازه بدهید تا کودک‌تان با چکش یا وردنه آنرا خرد کند.اما اگر می‌خواهید رنگ زیاد درست کنید آسانتر است تا از کوچکترین اندازه رنده آشپزخانه‌ای که دارید استفاده کنید. هر رنگ گچ خرد شده را جداگانه در ظرفی ریخته و با آب مخلوط کنید...

نقاشی با گچ همیشه محبوب بچه‌ها است حالا ما می‌خواهیم استفاده دیگری از گچ داشته باشیم و نقاشی با برس‌های رنگ آمیزی دیوار را با گچ آموزش بدهیم. علت اینکه در ایده نقاشی گچی از برس رنگ‌آمیزی دیوار استفاده کردیم این است که خیلی جذاب‌تر و هیجان انگیز‌تر برای کودک‌تان خواهد شد و لذت نقاشی با این برس‌ها بسیار زیاد است.

چه نیاز دارید:

  • گچ در رنگهای مختلف
  • رنده آشپزخانه
  • ظرف برای رنگها
  • آب
  • برس‌های نقاشی دیوار

روش انجام نقاشی گچی:

  • ابتدا باید گچ ها را خرد کنید، راه‌های مختلفی برای خرد کردن گچ وجود دارد، می‌توانید گچ را داخل کیسه پلاستیکی ریخته و اجازه بدهید تا کودک‌تان با چکش یا وردنه آنرا خرد کند.اما اگر می‌خواهید رنگ زیاد درست کنید آسانتر است تا از کوچکترین اندازه رنده آشپزخانه‌ای که دارید استفاده کنید.

نقاشی-با-گچ

  • هر رنگ گچ خرد شده را جداگانه در ظرفی ریخته و با آب مخلوط کنید.آب را کم کم اضافه کنید تا به غلظت مناسب برسید.در اینجا ما رنگها را تقریبا سفت در آورده‌ایم.
  • خیلی مهم است که هر ظرف رنگ ، برس جداگانه‌ای داشته باشد.

ایده-نقاشی-گچی

  • همه چیز آماده است تا کودک‌تان شروع به نقاشی کند.در نقاشی گچی چون با گچ و آب هست پس کودک شما می‌تواند در فضای بیرون از منزل دیوار حیاط خانه یا کف پیاده رو و یا هر جای دیگری که با اولین باران شسته شده و پاک شود نقاشی را داشته باشد، حتی از نقاشی گچی کودک‌تان برای تزیین نرده‌های بیرون از خانه می‌توانید استفاده کنید.

نقاشی-گچی-1

هر جایی که برای انجام نقاشی انتخاب می‌کنید فقط خونسرد باشید و اجازه بدهید تا کودک‌تان یک زمان  فوق العاده‌ای را با نقاشی گچی عالی، رنگارنگ، کثیف و حسی داشته باشد.

این نقاشی کثیف کاری زیادی دارد پس حتما لباس کهنه‌ای تن کودک‌تان بکنید و هر آنچه برای تمیز کردن لازم است از قبل محیا کنید.در این لینک در مورد فواید بازی‌های کثیف کاری بیشتر بخوانید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi