مشاهده
10323 +

نقاشی با پاستل آیا تابحال سعی کرده‌اید یک کار هنری و نقاشی با پاشیدن رنگ‌ها داشته باشید که خوب شده باشد؟ یا اینکه فکر کردید اگر بخواهید انجام دهید نتیجه قشنگ از آب در نمی‌آید؟ خوب نظرتان در مورد نقاشی با پاستل یا مداد شمعی و چسب حرارتی چیست؟ فکرشم نکردید؟ یک تکنیک هنری جالب و خلاقانه‌ای را داریم که نتیجه بسیار زیبایی دارد.با بکار بردن این تکنیک مطمئنا کسی باورش نمی‌شود که نیجه کار به این زیبایی شاهکار هنر دست شما هست. چه نیاز دارید: روش انجام نقاشی با پاستل آب شده : اول از همه ترکیب رنگهایی که در نظر دارید را انتخاب کنید.قرمز/نارنجی، سبز/زرد و آبی/بنفش. کاغذ دور مداد شمعی یا پاستل روغنی را جدا کنید.وقتی چسب حرارتی داغ شد آن را بالای نوک مداد شمعی نگه دارید و صبر کنید تا...

نقاشی با پاستل

آیا تابحال سعی کرده‌اید یک کار هنری و نقاشی با پاشیدن رنگ‌ها داشته باشید که خوب شده باشد؟ یا اینکه فکر کردید اگر بخواهید انجام دهید نتیجه قشنگ از آب در نمی‌آید؟ خوب نظرتان در مورد نقاشی با پاستل یا مداد شمعی و چسب حرارتی چیست؟ فکرشم نکردید؟

یک تکنیک هنری جالب و خلاقانه‌ای را داریم که نتیجه بسیار زیبایی دارد.با بکار بردن این تکنیک مطمئنا کسی باورش نمی‌شود که نیجه کار به این زیبایی شاهکار هنر دست شما هست.

چه نیاز دارید:

  • مداد شمعی
  • چسب حرارتی
  • کاغذ
  • بوم نقاشی

روش انجام نقاشی با پاستل آب شده :

  • اول از همه ترکیب رنگهایی که در نظر دارید را انتخاب کنید.قرمز/نارنجی، سبز/زرد و آبی/بنفش.
  • کاغذ دور مداد شمعی یا پاستل روغنی را جدا کنید.وقتی چسب حرارتی داغ شد آن را بالای نوک مداد شمعی نگه دارید و صبر کنید تا ذوب شود.( دقت کنید که چسب حرارتی با مداد شمعی تماس نداشته باشد).
  • اجازه دهید تا قطره‌های آب شده مداد شمعی بر روی کاغذ پخش شوند.رنگهای دیگر هم به کار اضافه کنید.

تکنیک-نقاشی

  • وقتی هنوز رنگها ذوب هستند می‌توانید با تکان دادن صفحه آنها را با هم ترکیب کنید.
  • صبر کنید تا مداد شمعی‌ها خشک و سفت شوند.و باز اگر دوست داشتید رنگهای دیگری را به این روش به کار اضافه کنید.

مداد-شمعی-آب-شده

جالب بود نه؟؟

حالا کلی کارهای زیبا با شاهکار هنری می‌توانید داشته باشید.

در اینجا ما یک مدل کاردستی پروانه درست کردیم و بر روی نقاشی مداد شمعی آب شده چسباندیم.شما می‌توانید این نمونه کار را بر روی کارت پستال درست کنید.و برای روز مخصوصی مثل روز مادر، روز پدر یا روز تولد به عزیزانتان هدیه بدهید و یا به عنوان قاب تزیینی به دیوار آویزان کنید.

مداد-شمعی-ذوب-شده

در مدل دیگری از تکنیک نقاشی با پاستل آب شده در زیر شما ترکیب همه رنگ‌های مختلف رنگین کمانی را دارید باز یک کار زیبا و خلاقانه دیگر.

تکنیک-هنری با پاستل

اگر مایل به دیدن نقاشی های خلاقانه بیشتری هستید “اینجا” کلیک کنید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi