مشاهده
3406 +

قبلا در شید شاد در مورد فواید رنگ آمیزی ماندالا صحبت کردیم.در مطلب آموزش ماندالا یاد گرفتیم که چطور یک طرح ماندالا را بکشیم و با طرح ماندالا و هندسه آشنا شدیم.کاردستی امروز کار هنری اجرای طرح ماندالا با پاستا هست.مشابه کاردستی ماندالا با گوش پاکن هست، فقط ایندفعه شما از پاستاهای رنگ شده استفاده می‌کنید.یک کار هنری سرگرم کننده و خلاقانه با نتیجه زیبایی می‌باشد. چه نیاز دارید: روش انجام کار هنری با پاستا ماندالا: ابتدا پاستاها را رنگ آمیزی کنید.برای رنگ کردن پاستا اول هر دسته پاستا را در یک کیسه زیپ‌دار بریزید(هر رنگ یک کیسه).حدود یک قاشق غذاخوری الکل رابینگ داخل کیسه بریزید و در کیسه را ببندید و پاستاها را بمالید تا الکل همه جا پخش شود.سپس در کیسه را باز کنید و رنگ خوراکی یا آبرنگ ما...

قبلا در شید شاد در مورد فواید رنگ آمیزی ماندالا صحبت کردیم.در مطلب آموزش ماندالا یاد گرفتیم که چطور یک طرح ماندالا را بکشیم و با طرح ماندالا و هندسه آشنا شدیم.کاردستی امروز کار هنری اجرای طرح ماندالا با پاستا هست.مشابه کاردستی ماندالا با گوش پاکن هست، فقط ایندفعه شما از پاستاهای رنگ شده استفاده می‌کنید.یک کار هنری سرگرم کننده و خلاقانه با نتیجه زیبایی می‌باشد.

چه نیاز دارید:

  • پاستای رنگ شده
  • بشقاب یکبار مصرف
  • چسب

روش انجام کار هنری با پاستا ماندالا:

ابتدا پاستاها را رنگ آمیزی کنید.برای رنگ کردن پاستا اول هر دسته پاستا را در یک کیسه زیپ‌دار بریزید(هر رنگ یک کیسه).حدود یک قاشق غذاخوری الکل رابینگ داخل کیسه بریزید و در کیسه را ببندید و پاستاها را بمالید تا الکل همه جا پخش شود.سپس در کیسه را باز کنید و رنگ خوراکی یا آبرنگ مایع را به کیسه اضافه کنید.دوباره در کیسه را ببندید و ماساژ بدهید تا رنگ پخش شود.

پاستا را بر روی یک سینی پخش کنید و صبر کنید تا خشک شوند.(در مطلب ساخت گردنبند با ماکارانی با روشی از رنگ کردن پاستا آشنا شوید).

هنر-پاستا

حالا پاستاهای رنگ شده آماده برای انجام کار هنری هستند.

کار-هنری-با-پاستا

شکل‌های پاستا را طبق الگوی ماندالا بر روی بشقاب بچسبانید.

کاردستی-با-پاستا

شکل‌های دیگری مثل صورت درست کنید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi